علمی_ آموزشی
با سلام خدمت هِمکاران ارجمند شهرستان پاوه هدف از ایجاد این وبلاگ تعامل و تبادل نظر درباره زبان انگلیسی دوره متوسط دوم در جهت پیشبرد اهداف آموزشی می باشد بنده درخدمت دوستان هستم وانشاالله ازمشارکت فعال شما در این زمینه بتوانیم آموزش زبان انگلیسی را برای دانش آموزانمان تسهیل قابل فهم بکنیم ضمنا نظرات غیر از اهداف این وبلاگ مسولیت آن بر عهده نگارنده آن می باشد .
+ نوشته شده در چهارشنبه هفدهم آبان ۱۳۹۶ساعت 8:51 توسط شاپور یوسفی |
ما را در سایت علمی_ آموزشی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122